پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

پرنیای مامان

نوشتن از تو

1396/2/13 16:56
نویسنده : مامان پرنیا
878 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترکم ...

 

همیشه قشنگ ترین کار دنیا نوشتن از توست .

 

نوشتن از کودکی های تو ، شلوغکاری هایت ... و صدای خنده و شادیهای تو

 

آرامبخش ترین موسیقی زندگی من است .

 

 

 

 

 

 

در کنار تو نفس کشیدن ، در کنار تو دویدن و بازی کردن ، در کنار تو خوابیدن و با تو

 

غذا خوردن زیباترین حادثه عمر من است .

 

 

 

 

 

 

من مدیون روزها میمانم وقتی امروز را بهتر از دیروز میدانم .

 

تو هر روز حرفها و کارهای جدیدتری یاد میگیری و من قند در دلم آب میشود .

 

همه کارهایت برایم زیباست و نمیتوانم تشخیص دهم که کدام حادثه برایم شیرین تر است .

 

 

 

 

 

 

امروز که برایت مینویسم حتی نسبت به دو روز گذشته هم تغییر کرده ای .

 

انگار ثانیه به ثانیه بزرگ میشوی و من همچنان در همان خانه اول که شکر خالق 

 

توست مانده ام .

 

 

 

 

 

تاریخ عکس ها : اسفند 95

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)