پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنیای مامان

بهشت من

1396/8/9 19:47
نویسنده : مامان پرنیا
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ميگويند بهشت زير پاي مادران است ... 

 

اما به نظر من دروغ ميگويند!!!

 

بهشت هر روز در آغوش من است ، بهشت هميشه پيش من 

 

است ، بهشت هر روز به من لبخند ميزند ، هر روز گريه 

 

ميكند . گاهي پر از شور و اشتياق است 

 

گاهي غمگين و ناراحت ...

 

بهشت من همينجا كنارم است.

 

من بهشت را زير پاهايم گذاشته ام تا بهشت حقيقي را در 

 

دست هايم بگيرم ، او را لمس كنم ، دلخوشي هايم را با او 

 

تقسيم كنم ، غم هايم را از او پنهان كنم . 

 

دختركم...

 

بهشت من همين لحظه هاي با تو بودن است . 

 

همين لحظه هاي خنديدن تو

 

همين لحظه هاي در آغوش كشيدنت...

 

 

 

 

 

 

 

 

عكسها مربوط به مسافرت مشهد و گناباد مهر ماه ٩٦

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)