پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

پرنیای مامان

تولدت مبارک

1394/5/15 17:30
نویسنده : مامان پرنیا
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیزم

 

 

 

روزی که به دنیا آمدی ، من متولد شدم ...

 

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم ...

 

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است .

 

روزی که فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من و دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است .

 

امروز روزیست که تو به دنیا آمدی...

 

همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد وبهار را به یمن حضورت به ما بخشید .

 

بهار زیبای من ، دخترکم میخواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم ...

 

به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم .

 

امروز دومین سالروز تولد توست .

 

 

 

تولدت مبارک دخترم

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان آنیسا
19 مرداد 94 7:05
پرنیا جونم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی خوشکل خاله
رکسانا...
21 مرداد 94 7:54
تولدش مبارک خوشحال میشم به منم سربزنید
مهدیه مامان تبسم
25 مرداد 94 16:34
تولدت مبارک خانوم خوشگله