پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

پرنیای مامان

اولين روز پيش دبستاني

1397/7/15 14:47
نویسنده : مامان پرنیا
582 بازدید
اشتراک گذاری

چه شوقي داشتم براي امروزت گلبرگ لطيفم .
براي آغازِ راه تو ، راهِ تحصيل !

 

امروز اولين روز پيش دبستاني ات بود .
امروز دوباره چشم هايم تٓر شد از شوق بالندگي ات .
دوباره دلم لرزيد !
لباست را تن كردي و من تنت را غرق در بوسه كردم ، به تنم چسباندمت و مشامم را سيراب كردم از عطر خوش تنت !


چقدر كوچكي تو هنوز دخترم .
هر بار كه نگاه به قد و بالايت ميكنم هزار بار قربان صدقه ات ميروم ؛
الهي مادر فداي قد و بالايت ، فداي اون صورت زيبات ...
چرا شوق من براي تو تمامي ندارد ؟
چرا هر بار كه ميبينمت دلم ميلرزد ؟

امروز روز اول بود ، مدرسه پُر بود از فرشته هاي كوچك .
مادرها بودند كه مات بودند ، ماتِ جگر گوشه هايشان !
و چقدر زيبا بود وقتي هر كه را كه ميديدي داشت قربان صدقه ي دلبندش ميرفت .
چقدر زيبا بود اين حس مشترك !

پرنيا ، دخترم !
راه بلندي در پيش داري . و اين تازه اول راه توست .
زين پس شايد همه چيز بر وفق مرادت نباشد ، گاهي شايد خسته شوي ، كم بياوري ...
اما ميخوام كه قوي باشي . قوي و استوار.
امروز من خدا را قسم دادم به كتاب آسماني اش براي خوشبختي و موفقيت تو .

 

 

١٥ مهر ٩٧

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
15 مهر 97 14:57
موفق باشی خوشگل خانوم💖
مامان پرنیا
پاسخ
مرسي عزيزم
عمه فروغعمه فروغ
16 مهر 97 11:01
موفق باشی گل دختر بغل
روزت مبارکمحبت
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون از شما
مامانیمامانی
16 مهر 97 13:40
موفق باشی عزیزممحبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 اردیبهشت 98 13:48
ای جونمممممممممم موفق باشی
مامان پرنیا
پاسخ
😘😘