پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پرنیای مامان

پرنیا و ماشین سواری

1393/6/13 20:19
نویسنده : مامان پرنیا
1,391 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ماشین سواری با یه راننده حرفه ای........

 

مرحله اول

 

 

 

مرحله دوم

 

 

 

 

مرحله سوم

 

 

 

 

در نهایت

 

 

 

 

 

دختر بازیگوشم من میخوام دنیا رو از چشم تو ببینم .تو کودکی کنی و من نظاره گر خنده های دلربای تو باشم.

 

تو بدوی و من با تو پا بشم.

 

تو جست و جو کنی و من برای تو  دست بشم .

 

 

عاشقتم دختر بازیگوش من

 

 

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

میم مثل مادر
14 شهریور 93 11:13
مشاءا.... به دختر راننده.کی گواهینامه گرفتی عزیزم؟وای چقدر کیف میده ماشین سواری.من کی خودم را جای تو میگذارم میبینم حس خیلی خوبی داره.شاد باش
خاله جووووونی
14 شهریور 93 11:40
ممنون که به من سرزدید. منم شما رو لینک کردم پرنیا جون به منم رانندگی یاد میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیمیا
14 شهریور 93 23:38
به به پرنیا خانم راننده هم که شدی.فکر کنم خیلی خوش میگذره بهت. خوش بحالت عزیزم.انشالله همیشه خوشحال وخندون باشی
مامان آنیسا
15 شهریور 93 9:39
عزیزم
مامان نيكا جون
16 شهریور 93 12:46
الهي ناناز. مواظب باش خاله جون موقع رانندگي [ماچ
مامان پرنیا
پاسخ
حتما خاله جون
مامان مهدی کوچولو
17 شهریور 93 16:20
سلام راننده کوچولوی گل پرنیا جونم شما هم عین مهدی رانندگی میکنی اونم میره روی چرخش وایمیسته
حانیه
20 شهریور 93 14:28
ای جانمممممممممم