پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

پرنیای مامان

جمعه 10 مرداد ... باغ وحش ارم

1394/6/16 16:29
نویسنده : مامان پرنیا
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهترین بهترین من .... پرنیا

 

یه روز جمعه با بابا تو رو به باغ وحش بردیم . از اونجایی که خیلی به حیوونا علاقه داری حسابی

بهت خوش گذشت و تا میتونستی بازی کردی و به من اجازه ندادی زیاد ازت عکس بگیرم .

منم به همین چندتا عکس اکتفا کردم تا با خیال راحت از گردش سه نفرمون لذت ببریم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خانم دکتر آینده
16 شهریور 94 16:44
سلام مامان پرنیا وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
دلارام
16 شهریور 94 17:41
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین خدا ببخشه براتون منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم ب وبلاگه نینی فوگولی ما سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین موفق باشین ـــــــــــدلارامــــــــــــ
مامان آنیسا
17 شهریور 94 7:23
منم خیلی دوست دارم آنیسا رو ببرم باغ وحش ولی متاسفانه هنوز فرصت نشده چه خوب که از حیوونا نمیترسی و باهاشون دوستی خوشکل خانوم
همراه رایانه
17 شهریور 94 13:46
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مامان و بابایی دخمل بلا
23 شهریور 94 16:55
سلام دوست خوب و عزیزم و دخملی نازش خوشحالم که بهت خوش گذشته پرنیای خوشگلم ... فاطمه جونی ما هم خیلی به حیوانات علاقه داره ...
مامان نيكا جون
24 شهریور 94 9:16
هميشه به گردش وتفريح پرنيا جون ناز خوشگل
مامانی غزل جون
27 شهریور 94 8:55
همیشه به گشت و گذار ایشالله همیشه شاد باشین در کنار هم