پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پرنیای مامان

مسافرت به قشم

1392/11/21 16:54
نویسنده : مامان پرنیا
478 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزکم ما تصمیم گرفتیم ١٠ بهمن ٩٢ به همراه مامان جون و بابا جون و خاله مینا به قشم سفر کنیم .

 

تو راه وقتی به یزد رسیدیم به خونه عمه نسرین رفتیم تا یه کم اونجا استراحت کنیم .

 

اینم چند تا عکس از تو و پارسا جونم پسر عمه نسرین

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

 

بعد یک روز استراحت به قشم رفتیم . سفر خوبی بود و خیلی خوش گذشت . تو هم دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی . از اونجا کلی برات خرید کردم .

عکس هایی که تو کشتی ازت گرفتم

 

 

.

 

 

.

 

 

کنار دریا

 

.

 

 

.

 

 

 

متاسفانه هوا خیلی سرد بود و من نتونستم ازت عکس های بیشتری بگیرم. افسوس

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مــــامــــان دایــــانــــا
21 بهمن 92 17:18
سلام مرسی بابت راهنمایی ممنون اما من بهش عرق نعنا دادم اما تاثیر نداشت چی کار کنم راستی پرنیان رو ببوس خیلی خیلی خـــــیلی نازه
مــــامــــان دایــــانــــا
21 بهمن 92 17:20
سلام مامانی پرنیان گلم توی نی نی گپم بیا
مامان فری
27 بهمن 92 16:34
ای جونم هزار ماشالا خیلی نازی دخمل کوچولوی خوشگل
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ماتیسا
27 بهمن 92 16:48
سلام به پرنیان خانم و مامان جونش وب قشنگی دارین خدا دخمل گلی تو واسه تو باباییش نگهداره
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نیکا
29 بهمن 92 16:33
سلام مامانی ؛پرنیای نازی داری خدا حفظش کنهمنم وب شمارو لینک کردم
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون عزیزم
farideh
29 بهمن 92 20:59
سلام عزیزم لینک شدی دختر گلت را ببوس امیدوارم دوستهای خوبی بشیم واسه هم
میترا
5 اسفند 92 7:56
ماشاالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کند مرسی که به ما سر زدید