پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرنیای مامان

سُك سُك

1396/9/18 15:40
نویسنده : مامان پرنیا
323 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سُك سُك ...

 

همين اسم چهار حرفي ، همين جعبه كوچك تمام هوش تو را برده!!!

 

 

همين كه هِي از تلوزيون تبليغش را ميبيني و قند در دلت آب ميشود!!!

 

همين كه هر باااار تبليغش را ميبيني، ميگي مامان برام سُك سُك

 

ميخري ، خيلي دوست دارم 

 

ومن هر بار قول خريدش را به تو ميدهم.

 

اما دل كوچك تو مگر طاقت دارد!

 

بابا هر بار برايت ميخرد و تو تمامت ميشود شوق!

 

سر از پا نميشناسي و بابا را ميبوسي ، سفت و جانانه!​​​​​​​

 

ذوق ات بي نهايت است . آنقدر كه براي انجام هر كاري قول خريد 

 

 سُك سُك را از ما ميگيري!!!

 

آخر تو چقدر پاكي دخترم ...

 

چقدر آرزوهايت كوچك اند و مثل خودت پاك...

 

دختر بي همتاي من 

 

دلم ميخواهد به هر چه كه مي خواهي برسي.

 

دلم ميخواهد تمام آرزوهايت را جامع عمل بپوشانيم من و پدرت.

 

تو جانِ دل مادري.....

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:33
عزیزمممم
منم بچه بودم عاشق سک سک بودم
خیلی خوب بود