پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

پرنیای مامان

صبحانه

1392/12/21 15:55
نویسنده : مامان پرنیا
655 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وروجکم امروز صبح خونه مامان جون که از خواب بیدار شدی برات تخم مرغ آبپز کردم آماده که شد گداشتم کنارت تا برم پیشبند بیارم وقتی برگشتم دیدم مهلت ندادی من بیامو سر و وضعت رو این جوری کردی انگار دخترم میخواسته به لباسهاشم تخم مرغ بده  

 

 

من گریه                پرنیا خوشمزه                   مامان جون قهقهه

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

قربونت برم با اون غدا خوردنت شیطون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

farideh
21 اسفند 92 21:41
ای شکموووووووووی خاله
مامان آوا
22 اسفند 92 8:59
الهی قربونت بشم
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان دلنیا
22 اسفند 92 12:46
ای جووووووووووووونم فدات بشم من .ماشالله چقد تو خوردنی هستی .غذات و بخور خاله .تا بعدش من بیام تورو بخورمت.مامانی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون خاله جون تبادل لینک با شما باعث افتخاره
مامان نیکا
16 فروردین 93 22:49
خوش بحالت مامانی .نیکای من که اصلا تخم مرغ دوس نداره