پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

پرنیای مامان

تولد 22 سالگی مامان

1392/12/19 11:03
نویسنده : مامان پرنیا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم امسال روز تولدم رو جور دیگه ای تجربه کردم چون تو فصل جدیدی از زندگیم هستم (فصل مادرانگی)

 

خدای مهربون امسال پیشاپیش هدیه تولدم رو بهم داده و تو زیباترین و با ارزشترین هدیه خدا به منی دلبندم ...

 

نیمی از عمرم رو بدون تو و نیمه دیگر رو با تو میخوام سپری کنم . از این به بعد قراره با تو زیباترین ها رو تجربه کنم .

 

 

 

مامان جون و بابا جون برای تولد مامان یه مهمونی کوچیک ترتیب دادن . منم از هر سال خوشحال تر بودم چون دخترم هم تو جشن تولدم حضور داره

 

 

 

.           .

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

farideh
19 اسفند 92 12:27
تولدت مباررررررررررررررک عزیزم
مامان پرنیا
پاسخ
ممنونم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 92 15:09
عزیزم میارکه
مدرسه مامان ها
19 اسفند 92 15:54
سلام مامان عزیز و جوان حالتون خوبه؟ خیلی ممنون که به مدرسه ی خودتون تشریف آوردید. اول تولد فرزند گلتون و بعد تولد خودتون رو تبریک میگیم و امیدواریم که سال های سال زنده و سلامت باشید و بیش از نیمه دیگر عمرتون رو در کنار فرزندتون سپری کنید از خدا براتون توفیق روز افزون در انجام مسئولیت مادریتون رو خواستاریم شما هم در جمع مامان های مدرسه قرار گرفتید و امیدواریم که بتونیم از تجربیات و نظرات شما در کنار مامان های دیگه بهره مند بشیم
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان آوا
19 اسفند 92 16:13
عزیزم ماشاالله دختر نازی داری خدا حفظش کنه برات با افتخار لینک شدی
مامان محمد هانی
19 اسفند 92 23:42
تولدت مبارک مامانی پرنیا...خوش بحال دخملت که مامان به این جوونی داره.من 22 سالگی تازه عقد کردم...و الان که محمدهانی رو دارم 26 سالمه... چه ژله ها و سالاد الویه با سلیقه درست شدند
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون گلم اینجوری نگو شما هم جوونی
مامان آوا
21 اسفند 92 15:09
__??_?? سلام _??___?? آپم _??___??_________????آپم _??___??_______??___????آپم _??__??_______?___??___??آپم __??__?______?__??__???__??آپم ___??__?____?__??_____??__?آپم ____??_??__??_??________??آپم ____??___??__??آپم ___?___________?آپم __?_____________?آپم _?_____@ ____@ __?آپم _?___///___@__\\__?آپم _?___\\\______///__?آپم ___?______W____?آپم _____??_____??آپم زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_ ………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___ ………..|________________ _ |||_|___|) ………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا
مامان پرنیا
پاسخ
باشه میام
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:31
سلام گلم. به به چه خبر خوبی تولدتون مبارک باشه ایشالله سایتون سالیان سال برای خانواده مستدام باشه
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
21 فروردین 93 2:36
تولدت مبارک باشه عزیزم 120 ساله شی