پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

پرنیای مامان

روزهاي قبل از بهار

1396/12/27 21:25
نویسنده : مامان پرنیا
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر همه جا بوي بهار ميدهد!.....

روزهاي آخر سال را مي گذرانيم. همه چيز خوب است .

همه جا صحبت از عيد است و بهار ...

و شوق و اشتياق توست كه از هر چيزي دلچسب تر است براي من ...

آرام جانم.....

از وقتي كه تو آمدي ؛ قبل از رسيدن بهار سبز ميشوم، 

شكوفه ميدهم...

ممنون كه هستي گل بهارم

ممنون كه هستي و جان ميدهي به من .

 

 

 

یکتا دخترم؛

در اين آخرين روزهاي سال 

برایت رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدنی ...

و آرزوهایی پرشور!!

که از میانشان چند تایی برآورده شود.

برایت آرزو می کنم که فراموش کنی،

چیزهایی را که باید فراموش کنی...

برایت شوق آرزو می کنم...

آرامش آرزو می کنم...

برایت آرزو می کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوی ،و با خنده ی کودکان !!!

برایت آرزو می کنم که دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار !!!

مهم تر از همه...

برایت آرزو می کنم،

که خودت باشی همیشه...

 خودت...پرنياي من!!!

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
27 اسفند 96 21:45
پیشاپیش عیدتون مبارک❤ 
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون عيد شما هم مبارك