پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پرنیای مامان

اینجا همه چی در همه

1393/3/15 18:33
نویسنده : مامان پرنیا
979 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان بالاخره امروز فرصت کردم عکساتو بذارم

 

 

این عکسو یه روز که رفته بودیم پارک ازت گرفتم

 

 

 

 

 

گوشواره جدید پرنیا (قرار بود گوشوارهاتو تا 4 هفته در نیاریم ولی بعد 2هفته به النگوی من گیر کرد و از گوشت دراومد. الهی بمیرم خطاترسوکلی خون اومد و گریه کردی گریه. ما هم مجبور شدیم زودتر از موقع گوشواره های طلاتو گوشت کنیم)

 

 

 

 

 

این عکس تقریبا واسه یه هفته پیش تازه یاد گرفته بودی یه کم بلند شی که در حال شیطونی کردن ازت گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

کلاغ پر ...

 

 

 

 

وقتی بهت میگم دست نزنی انگشتت اینجوری میشه نه

 

 

 

 

الان دیگه یاد گرفتی  کامل بلند بشی

 

 

 

ای وای از دست شیطونیات totalgifs.com smile gif gif 050103ani1_prv.gif

 

 

 

 

 

موش موشی

 

 

 

 

پاتوق جدید پرنیای وروجکخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان زری
15 خرداد 93 18:38
خدا حفظت کنه خیلی خوردنی شدی عزیزم
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون خاله
مامان مهدی کوچولو
15 خرداد 93 21:26
مامانی تازه اولشه بزار انشااله راه بیفته خونرو پشت و رو میکنه ماشااله خیلی نازه از طرف من ببوسیدش
مامان کیمیا
16 خرداد 93 1:05
ای ناقلا کم کم داری برای زیروزبر کردن خونه اماده میشی.مامان جون منتظر باش کارت داره درمیاد.
مامان دینا
16 خرداد 93 20:39
آی آی شیطون بلا داری خودت رو ورزیده می کنی برای شیطونی های بیشتر خاله ببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از روی ماهت که خیلی نازو خوشگله
مامان نيكا جون
17 خرداد 93 8:36
الهي نازي. پرنيا هم مثل نيكا شيطونه ماشالاه ماماني از طرف من ماچش كن. الهي از گوش نيكا هم كلي خون اومد وقتي خواستم گوشوارشو بندازم
مامان روژینا
17 خرداد 93 9:28
عزیز دل خالهقربون اون دخملی ملوس و خوردنی بشمچه عکسای بامزه ای مامانیای قربون اون کلاغ پر کردنت که عین توچولویی های روژینای من میکنی
مامان تبسم
17 خرداد 93 12:52
ماشاله ماشاله چشم نخوری ایشاله جیگرتو
مامان آوا
17 خرداد 93 13:10
الهی قربونت بشم من شیطون بلا بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان پرنیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامی پوریا
22 خرداد 93 17:55
آخی چه دخمل نازی ماشالله خدا حفطت کنه ...پیش ما هم بیاین
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی حتما بهتون سر میزنیم
m0zhde
25 خرداد 93 22:37
khoda hefzesh kone 10 mahegit mobarak
فاطمه مامان باران
28 خرداد 93 3:46
وای خدای من چه دخملی نازی خدا حفظش کنه عزیزم ممنونم به وب ما سر زدین راستی نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟من که خوشحال میشم اگه دوست داشتین بهم بگین هزار تا بوس واسه دخملی خوشگل
مامان پرنیا
پاسخ
حتما من لینکتون کردم