پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پرنیای مامان

خدایا شکرت

1392/12/7 1:42
نویسنده : مامان پرنیا
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم الان که دارم برات مینویسم تو کنارم مثل یه فرشته آروم خوابیدی .

 

 

نمیدونم چرا یاد گذشته افتادم . یاد روزهای زیادی که در دلم آروم آروم رشد کردی و بالیدی .

 

 

احساس اولین روزهای مادری. اولین تکانهایت و خیلی اولین های دیگر که هیچ گاه فراموش نخواهد شد .

 

 

روزهایی که گذشت خوب بود با همه سختی هایش شیرین بود .

 

 

سر به روی شانه های مهربانی خدا گذاشته ام . دفتر سرنوشتت را خود مهربانش نوشته و من میدانم که بهترین را برایت و برایمان میخواهد . به مهربانی بی حدش که فکر میکنم آرامش عمیقی وجودم را میگیرد .

 

 

حتما تو هم حس میکنی این لحظه های ناب را ...

 

 

حال خوش این لحظه هایم را از تو دارم و تو را از لطف بیکران خدا

 

 

هر لحظه هزار بار شکرت ای خدا ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)