پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پرنیای مامان

روز مادر

1393/2/4 1:11
نویسنده : مامان پرنیا
687 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرزند عزیزم پرنیا جان

 

 

در اولین سالی که به برکت وجودت مادر شدم میخواهم این دلنوشته را صادقانه تقدیمت کنم .امیدوارم تو نیز با فرزندان خود اینگونه رفتار کنی.......

 

 

فرزندم

 

 

 

از صمیم قلب میگویم که تازنده ام هیچ گاه در روز مادر انتظار هدیه یا سپاسی را از جانب فرزندم نخواهم داشت. هیچ گاه از عنوان مادری ام برای خواسته ای متوقعانه و یا رفتاری همراه با منت سوءاستفاده نخواهم کرد .

 

 

 

این را بدان از بابت شب بیداری هایی که در بالینت داشتم شیره جانی که با بیداری از خواب نوشینم گوارای وجود نازنینت کردم و عشق پاک و بی ریایی که نثارت کردم بر تو منتی نمی بینم زیرا من خواستم که تو قدم بر زندگی ام گذاشتی . از یمن وجود نازنینت بود که من شهد شیرین مادر شدن را چشیدم .با زبانی ساده می گویم تو مرا مادر کردی.......

 

 

 

اگر تو نبودی من همسری بیش نبودم اگر تو نبودی من ایثار و گذشت مادرانه را تجربه نمیکردم .اگر تو نبودی عشق معنای واقعی امروزم را نداشت. تو مرا به پروردگارم عاشق تر کردی. من در تو خدایم را دیدم . در لبخند معصوم و کودکانه ات لبخند زیبای خدا را دیدم .با زبانی ساده میگویم تو مرا مادر کردی.....

 

 

 

پس به پاس وجود نازنینت که بهشت را به زیر پایم ارزانی داشت در روز بزرگداشت مقام مادر سپاسگوی تو ام و مادرانه و عاشقانه تر از هر مادری بر قدوم مبارکت بوسه میزنم........

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان کیمیا
31 فروردین 93 1:00
بسیار زیبا بود عزیزم.روزت مبارک خانمی
فریده
2 اردیبهشت 93 1:11
روزت مبارککککککککککک دوستم
مامان زری
19 اردیبهشت 93 18:01
سلام متنت خیلی قشنگ بود