پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنیای مامان

گوشواره...

1393/2/19 21:34
نویسنده : مامان پرنیا
522 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوشنبه 93/2/15  بالاخره  من و بابایی تصمیممونو گرفتیم که تو رو ببریم  و گوشای نازتو سوراخ کنیم  صبح که از خواب بیدار شدی یه صبحونه مفصل بهت دادم که اونجا احساس ضعف نکنی  بعد با بابایی رفتیم  کلینیک نزدیک خونه . من و بابایی که اصلا طاقت گریه هاتو نداشتیم تو رو دادیم دست خاله مریم(دخترعمو بابا ) تا ببردت ....... الههی واست بمیرم عروسک قشنگم که اونهمه گریه کردی و گریه منم دراوردی

 

مبارکت باشه خانوم کوچولو ......

 

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (17)

مهدیس
19 اردیبهشت 93 21:46
بوس بوس مبارکه عزیزم
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی
مامان فریده
19 اردیبهشت 93 22:23
مبارک باشه من که دلم نمیاد گوش اوا را سوراخ کنمممممممممم
مامان پرنیا
پاسخ
منم اول دلم نمییومد ولی دیگه خیالم راحت شد
مامان دینا
19 اردیبهشت 93 23:21
مبارکت باشه خانومی ولی خیلی دیر بردین ما وقتی دینا یک ماهه بود بردیم اصلا چیزی نفهمید نه خودش گریه کرد نه ما اذیت شدیم
مامان پرنیا
پاسخ
راست میگی دکتر هم همینو گفت
مامان روژینا
20 اردیبهشت 93 8:45
مبارکت باشه عسل خانوممعروس شی خاله جونمروژینا هم الان بهتره عزیز دلم
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آوا
20 اردیبهشت 93 12:25
مبارککککککککککککک باشه عزیزم
مامان پرنیا
پاسخ
ممنون خاله جون
مهدیه مامان تبسم
20 اردیبهشت 93 16:43
مبارکت باشه عزیزم من گوشای تبسم رو تو چهار ماهگی سوراخ کردم خوب کاری کردی بازم مبارکه
مامان پرنیا
پاسخ
خیلی ممنون
مامان کیمیا
21 اردیبهشت 93 0:38
مبارک باشه گلم.وای خوش بحالت که خیالت راحت شد من هنوز گوشای کیمیارو سوراخ نکردم.واااااااااااای!!
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله ولی نگرانی چرا
mojde
21 اردیبهشت 93 20:49
khoda negah dare
مامان نيكا
22 اردیبهشت 93 8:55
مباركت باشه خوشگل خانم.منم همين روزا نيكارو ميبرم گوشاش سوراخ ميكنم
مامان پرنيان
22 اردیبهشت 93 14:46
سلام عزيزم با اجازه من شما رو لينك كردم تا دوست دخملم پرنيان بشي. اي جونم خاله مباركت باشه الهي كه سالم باشي. خاله آهنگ وب پرنيان من مخصوص شماست .
مامان پرنیا
پاسخ
خیلی ممنون منم شما رو لینک میکنم
مامان مهدی کوچولو
22 اردیبهشت 93 14:48
مبارک باشه عزیزم
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله
مامان دلنیا
28 اردیبهشت 93 23:30
مبارکه عزیزدلم .ایشالله عروسیت خوشکلم. عزیزم ما گوش دلنیا رو روز تولد سوراخ کردن .تو همون بیمارستان . اون موقع اصلا دردی احساس نمیکنه. فدای پرنیا جون بشم .
مامان پرنیا
پاسخ
اره گلم اون موقع خیلی بهتره پرنیا خیلی اذیت شد
مامان رادینی
2 خرداد 93 23:56
ای جونم مبارکت باشه خاله جونم به سلامتی
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله
محمد طاها
3 خرداد 93 2:24
وای خدا چقد ناژه انشالله خدا برات حفظش کنه
ازاده مامان آرتین
3 خرداد 93 16:35
مبارکت باشه عزیزم-ممنون که به ما سر زدید
آزاده (مامان رایان کوچولو)
7 خرداد 93 23:13
مبارکت باشه عزوسک خانوم .
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی خاله
پرنسس مامان یاسمین جون
16 خرداد 93 11:09
مبارک باشه گلم
مامان پرنیا
پاسخ
مرسی