پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنیای مامان

معامله خوب

1393/4/16 17:06
نویسنده : مامان پرنیا
607 بازدید
اشتراک گذاری

 

معامله خوبیست...

 

دستهای من نفسهای تو را آرام میکند و صدای نفسهای تو دستان مرا ...

 

شبها که سرت را روی دستهایم میگذاری تا بخواب روی ، دستان من آرامبخش جانت میشوند و کم کم صدای نفسهایت سمفونی آرام و پی در پی ای را مینوازند که آرامش بخش دستهای خسته ام میشوند و در آن لحظه با خود می اندیشم که چقدر برای آرامش به وجود هم نیازمندیم...

 

و شاید من و تو یک روح باشیم در دو بدن وگرنه چطور گرمای وجود کودکی 11 ماهه این چنین گرمم میکند و گرمای وجودم چطور آنقدر آرامش میکند تا بخواب رود ...

 

 

شکر پروردگار مهربانی که این عشق را آفرید . baby のデコメ絵文字

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان روژینا
16 تیر 93 17:42
واین است مادر بودن
مامان مهدی کوچولو
17 تیر 93 15:08
خدا هردوتونو برای هم نگه دارد انشااله
حمیده
18 تیر 93 11:04
گلم پیش منم بیا
مامان نیکا
18 تیر 93 15:05
سلام از بازدیدتون ممنونم دوست دارم تبادل لینک داشته باشیم من موافقم
مامان دلنیا
19 تیر 93 9:25
وای عزیزم خیلی زیبا بود. ایشالله سایتون همیشه بالاسر این فرشته ناز باشه.
سمیرا
19 تیر 93 13:45
وای چقدر قشنگ نوشتی عزیزم . خدا برا ما مادرا نگه داره این کوچولو ها رو که جونمون به جونشون بنده دختر کوچولوی عسلو بماچ از طرف من
میترا
21 تیر 93 19:04
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟
آزاده (مامان رایان کوچولو)
25 تیر 93 19:10
عالی بود عزیزم.ایشالله همیشه کنار هم شاد و خوش باشین پرنیان جون رو ببوس عروسک خوشگل رو.